Blog / nieuws & updates


SEO, Google & vindbaarheid



Een efficiënte landingspagina opzetten.

Mogelijk hebt u al van een landingspagina gehoord, maar weet u niet goed wat u zich daarbij moet voorstellen. Dan leggen we dat graag aan u uit. Deze pagina is de eerste pagina waar de bezoeker van uw website op terechtkomt nadat hij op de link er naartoe heeft geklikt. Meestal vinden mensen de link naar uw website omdat ze in een zoekmachine een bepaald onderwerp hebben opgezocht of omdat ze interesse hebben in een online marketing campagne.

 

Lees meer

Backlinks een concreet plan van aanpak voor maximaal resultaat

De website is helemaal in orde, voldoende inhoud & content op de website aaanwezig, maar  off-page optimalisatie  en specifiek linkbuilding blijft vaak een iets moeilijker punt waar ik vaak vragen over krijg hoe dit exact aan te pakken.

 

Lees meer

Beter vindbaar door SEO teksten

SEO teksten zijn een goede manier om een website hoger in deze zoekresultaten te laten eindigen. U kunt ze zelf schrijven, maar ook laten schrijven.

 

Lees meer

Meer bezoekers op uw website door Long-Tail zoekwoorden

Het is een combinatie van factoren om te zorgen voor een goede en succesvolle website. Long-tail zoekwoorden in uw zoekmachine marketing is een slimme set. Echter wat zijn long-tail zoekwoorden nu eigenlijk?

Lees meer

De 2015 SEO Checklist

Elke keer ik een nieuwe website start, doe ik dezelfde zaken elke keer weer opnieuw om een sterke basis te leggen voor pagina-optimalisatie. Daarom besloot ik deze checklist te maken.

Lees meer

Basis Google Analytics

Je hebt website is gestart en natuurlijk zijn statistieken via Analytics  aanwezig, je hebt al een paar dagen of zelfs weken gewacht  zodat de data een beetje kan gaan lopen. Dit is dan het juiste moment om te gaan kijken naar de basis Analytics gegevens  en data waar elke website eigenaar met enige regelmaat naar zou moeten kijken. Google Analytics ziet er een beetje ingewikkeld uit voor nieuwe gebruikers. Maar de vele informatie die je krijgt compenseert weer hiermee. Het is het echt waard om rustig de stappen door te nemen. Hier zijn een paar simpele dingen die ik zal behandelen, zodat je Google Analytics beter gaat begrijpen.

Lees meer

Hogere rankings dankzij Longtail Zoekwoorden

Als u longtail zoekwoorden gebruikt dan kunt u ook verzekerd zijn van gerichte bezoekers. Dit komt omdat de persoon die op uw website terecht komt via een longtail zoekwoord, ook daadwerkelijk op zoek is naar uw product of dienst. Met longtail zoekwoorden verhoogt u dus niet alleen uw ranking, maar verhoogt u ook uw conversieratio .

Lees meer

Mobilegeddon bent u er klaar voor?

Iedereen die actief aanwezig wilt zijn met een website op het internet, zal bekend moeten zijn met de term “mobiel vriendelijk”. Tegenwoordig wordt het gezien als een noodzakelijk toevoeging. Zonder een mobiel vriendelijke website loopt u een hoop potentiële klanten mis, aangezien meer dan de helft van de zoekopdrachten uitgevoerd worden op een smartphone of tablet.

Lees meer

Tips voor recensies op uw Google+ bedrijfspagina

Wat is nou eigenlijk de beste manier om het aan te pakken? En hoe kunt u ervoor zorgen dat klanten op een snelle en eenvoudige manier hun recensie van uw bedrijf achter kunnen laten? Om u op weg te helpen volgen hier een aantal tips.

Lees meer

Beter lokaal vindbaar

In dit artikel hoe uw website kan profiteren van een betere lokale vindbaarheid in google search middels google Mijn Bedrijf (Google My Business); dit is de opvolger van Google Places Zakelijk en Google+ Lokaal met diverse verschillende nieuwe features  en mogelijkheden.

Lees meer